2 Ocak 2009 Cuma

AÇELYA/İRKİLİŞ




İlahi çağrıya adımlarken hayatı
İrkildim tılsımlı bir su sesi ile
Önemsemedim
Belki de bir gerekti bu
Kanlı gömleğim ile Yusuf misali
Durdum Rabbin huzuruna

Damlalar demişti birisi
Umursamadım
Belki de bir gerekti bu
Yürüdüm bir verilmiş sözün üzerine
Aldırmadım bembeyaz kente
Yusuf misali söz verdiğim yere

Dücane’nin bahsettiği şaşkınlığı yaşadım
Yaşamımın sürdüğü kapıda
Kapkaranlıktı sema
Alaca beyazdı arz
Ben ise arada kalan
Bedelin kareleri idi sadece
Göz izimde kalan

Ve haykırdım
İlk defa belki de…
Tüm kışlarda olduğu gibi
Soğuk ve boşluk
Hep haberli mi idi?
Yoksa
Habersiz mi gelirdi hep ?

Açelya / 29 Aralık 08

3 yorum:

ömer yusuf dedi ki...

dücanein bahsettiği şakınlıktanda haberdar olsa idik şayet güzel bir okuma olurdu bizim için. şiirde ikilemeye yakın cümleleri hep sevmişimdir. hep haberli mi idi,yoksa habersizmi gelir di hep gibi mesala, vesselam yüreğine sağlık...harun aide yazılarını beğendiğini ve başarılarının devamını diledi.

Adsız dedi ki...

eyvallah kadim dostum teşekkür ederim seviyorum sizleri. harun abiye de saygılarımı iletiyorum. allah a emanet.

Adsız dedi ki...

dücane neyden bahsedekio ben onu anlamadım