27 Kasım 2008 Perşembe

MFA/ELİF İÇİN



Sana bakıyorum elifim;gözlerinin içine
İnci tanelerin var;
Seni benden saklayan.
Yüreğim kapkaranlık
Mutluluk benden uzak
Gel artık bitsin bu hasret
Sensizlik elifim sensizlik…
Hatırlar mısın bilmem;yıllar önce
Sana bir tutkun
Seni hep kalbinde saklayan
Gözyaşlarında seni anan hep
Tüm cümlelerinde sensizlik
Yalnızlığa giden yolda Sana ulaşmak için
Seçilen bir sessizlik…

Çok hızlı hayat
Yetişemiyorum senin dalgalarına
Bazen korkuyorum girdabına girmeye
Yoruldum elifim çok yoruldum.
Yüklendiklerine bakıyorum da elifim
Seni hak etmediğimi düşünüyorum.
Bilmem ki seni çok seviyorum
Uzun bir yol biliyorum;seni sevmek
Özlemek elifim seni ve varlığını özlemek.

Ay ışığında elifim
Varlığımla diz çökmüşüm önüne
Ve bir göç var ötelere…
Yapayalnızım elifim yapayalnız
Sadece Sen varsın... ve Yağmur ve Açelya

20 mayıs 2008 MFA

7 yorum:

Adsız dedi ki...

kardeşim kaleminden düşen her zerrecik elmas değerinde olsun İNŞAALLAH... Duygu ve düşüncelerinin hayırlısı ile devam etsin İNŞAALLAH...!

ömer yusuf dedi ki...

mfa adına teşekkür ediyorum.yorumlarınızın devamını bekleriz.

Adsız dedi ki...

dostum içimden o kadar çok şey geçti ki bu şiir için anlatamam...şimdiye kadar baya yazını okudum ama ilk defa bi yazın için bişeyler söylerken bu kadar zorlandımm...özlem ve onsuzluğa hasretsin...güzel yazın için tşkler yüreğine sağlıkk...zekeriyya gültekin

Adsız dedi ki...

vay be aga sende böyle marifetler varmıydı

Adsız dedi ki...

eyvallah kardeş abdullah sensin sanırsam son yorumu yapan..teşekkür ederim ilgini bekleriz sayfamıza... mfa

Adsız dedi ki...

ne bu ya bu acelya elif yağmur bunların ne oldunu solememıstın bana ya neyse kım olduğumu tahmın edemezsın heralde... birtanede bana yazarmısn şiir?

Adsız dedi ki...

hayaline sarılıp yorgan misali sokuluyorum sevdana...hayatımın her karesine hapsetmeliyim gözlerinin rengini..yanımda olmadığın her an körüm ve sağırım artık..