11 Nisan 2009 Cumartesi

ÖMER YUSUF CAN/ CİDDİ ŞİİR


Bir/ ciddiyet artırır yokuşları
Uzun uzun taranacak/ saç kalmamıştır dünyamda
Kısa bir eldivenden çıkmış gibi parmakların
Ellerinden belli olur der şair
Bir kadın

Bir kadın geçse/ burada erken olan ne var
Yokuşumu kaldırma! yüküm kalsın omuzlarımda
Bana/ sensizliğin çetelesini tutmak yaraşır
Yokluğunda kalbimle arsızca hesaplaşmak

Artık izlerini siler hayat
Bir bakarsın bakışların şehreyan
Bir bakarsın ortasından çatlamış güzeller/
Yusuf yüzlü bir hayalin ardından
Parmaklar elden uzaklaşmış

Belki ciddiyetde değil bende ki bu arsız yan
Yan yana durulursa boyumun kısalığı hak götüre
Artık çıkmaz olur ayaklarım yokuş yukarı
Çıkılmadan inilmezi aramak niye

Bu ciddiyet beni üzer demedim mi!

2 yorum:

MFA dedi ki...

KADİM DOSTUM CİDDİYETE DEVAM :) UNUTULDUĞUN SAYFALAR SENİN DEĞİLDİR. SEE YOU

ömer yusuf dedi ki...

:) vay kadım dostum sen gıttığınden berı güzeller semtime uğramaz oldu gittiğin o yerlerden tez gel emi...diksıyon kursunda ki yokluğunu dolduramıyorum...