23 Ekim 2009 Cuma

mfa/ AŞK ŞİİRLERİ- HASRET






I.
Harama bulandı gözlerim
Yoktu ruhum
İrin tutsadı kanımdan
Yoktu ruhum
Siyaha çaldı nur tenim
Yoktu ruhum…

II.
Fırtınadaki süveydanın gözleri
Karamsarlığa uzanan el
Bir avucun içinde kalbin çarpışı
Hasretin kıvılcımından
Yağmurun düşüşünden sonra özlüyorum

İnce bir sızı gece
Dumana boğulan hayal
Işığın gölgesinde resim
Sevginin gerçeğinden
Mehtabın yansımasından sonra özlüyorum

Duyulmuyor geçmişin çığlığı
Anlık bir hayata razı
Tendeki dudakların sıcaklığı
Her kapıdan girişinden
İlk bakışından sonra özlüyorum

Aşk makamında yaşam
Deniz kabuğuna gizli koku
Sol yanımda
O ürperen gözler
Geceden sonra özlüyorum

Nedenlerin içi karanlık kuyu
Konuşmadan yaşanan aşk
Kokuna yaslı bedenim
Gitme demenden
Her dokunuşundan sonra özlüyorum

Mağrur nefse galip
Utangaç hal
Yere inen bakış
İlk parmak aralığından
Son busenden sonra özlüyorum

Fena tuttu yüreğimi
Darmadağın evimin her köşesi
Hayatımın beklenti sabahı
Kocaman aşkıma kapımda sarmaşık büyüyor
Kırmızı gülden
Her nefesimden sonra özlüyorum

Aşkın hecesizliği koynumda
Senin olmadığın gecelere
Her dem yutkunuşum ismine
Hasretin ardından
Yağmurun düşüşünden sonra özlüyorum seni

MUHAMMED f. aydın
Ağustos 09

6 yorum:

Adsız dedi ki...

saat ayrılığı gösteriyordu ellerini ellerimden çektiğin an....

Adsız dedi ki...

AVUCUMUN İÇİNDE ÇARPARKEN KALBİN,
HASRET KIVILCIMINDAN YANARKEN YÜREĞİM,
HİÇBİR ZAMAN YAĞMUR DÜŞÜRMEDİM...

Adsız dedi ki...

ARSIZ GECELERDE SENSİZLİĞİN NÖBETİNİ TUTARKEN,
HAYALİN YAVANDI, DUMANI KATIK ETMEDİM.
GÖLGE DÜŞÜRMEDİM RESMİNE
SEVGİMİN GERÇEĞİNE...

Adsız dedi ki...

TUTKUM.....

Adsız dedi ki...

İnce bir sızı gece
Dumana boğulan hayal => dumansız hava sahasını ihlal => hep yapıyosun sen bunu helal

selam muhammedim selam

huseyni

mfa dedi ki...

vayy azizim hoşgeldin sefalar getirdin hüseynim... allah razı olsun dua edin... daha güçlü daha imgeli ruha yönelik şiirler için.. selametle