23 Temmuz 2009 Perşembe

İSTANBUL/DİLARAM-MFA


http://www.siirmerkezi.org/icerik/12-siiR-YAZMA-YARIsMASI-ucuNCuSu

İSTANBUL/DİLARAM

Gözlerim kapalı

Ruhum sende Dilaram

Senden ayrılık ölüme kısas gibi

Bedenim çatışmakta ruhumla;fakat

Ne fayda Dilaram sen olmadan.





Gönlümün süsü

Gönlümün bezeyicisi

Sevgilim Dilaram...





Hayal gibiydi sendeki günlerim.

Hayır! Belki de burası hayal

Gerçek olan sensin Dilaram.

Dönüş yolunda gözlerim buğulu

Aklım, kalbim ve ruhum sende.

Varolmak nedir?

Dilaram bütün cevaplar

Bütün yaşanmışlıklar sende.





"Ten, ruh oldu mu artık; şüphesiz

Bir halde bütün sırları görür." Der Mevlana

Bütün sırlarım sende Dilaram

Asla açığa çıkmayacak olan.

Tövbekar oldum senden başkasına

İki kapı arasında kalakaldım

Deraliye'de huzur buldum.

Dediler ki sırların kapısı Asitanede

Mutluluğuma boynum kıldan ince.





Gönlümün süsü

Gönlümün bezeyicisi

Sevgilim Dilaram...





Bir anne şefkati kadar rüzgarın

Güneş gönlümü okşuyor kız kulesinde

Seyrediyorum yedi tepeni Galata'da

Şafak sökmeden Eyüp'te ruhum

Asılı kalıyorum denizin ortasında

Anlamını semtlere sığdıramam

Kelimelerim yetmez Dilaram...





Antik çağın Yeni Roması

Bizansın Constantinopolisi

Doğu milletinin Faruk'u

Selçuk'un İstanbul'u

Osmanlının İslam bolu

Der ssadet Peygamberin müjdesi

Fatihin fethi.





Gönlümün süsü

Gönlümün bezeyicisi

Sevgilim İstanbul / Dilaram...

Muhammed AYDIN

16.sı düzenlenen geleneksel suçıktı şiir akşamlarında dereceye giren muhammet dostumu tebrik ediyorum.başarılarının artarak devamını diliyorum.(ömer yusuf)

1 yorum:

muzdarip7 dedi ki...

Muhammed Kardeşim Tebrik Ederim ... Ayrıca sitemizin adınıda zikrederek bizi bahtiyar ettin....