27 Aralık 2008 Cumartesi

ÖMER YUSUF CAN / MERAKLI MELAHAT


Merak ettim , merak üzerine bir yazı yazabilirmiyim diye. merakımı gidermek için oturdum bilgisayarımın başına. parmaklarım klavyenin üzerinde gezinmeye başladı. okul yıllarımda yurtta bir belletmenimiz vardı, marmara ilahiyat okuyor. onu fevzi paşa caddesinde gördüğümde, kulağına taktığı kulaklıkta ne dinlediğini çok merak ederdim. kendisi spor giyinen hatta günümüzde hiphop denilen bir tarzı vardı. acaba rap mı dinliyordu, yoksa ilahi ezgi falan mı? ikinci seçeneğe fazla rağbet ettiğim söylenemez ilahiyat okuyor ya hani ne bileyim işte. merakımın başlangıcını merak ettiğinizi düşünmüyorum, fakat ben yine de yazacağım. dünyaya nasıl geldiğini merak edenlerden değilim. hayret oysa her çocuk merakını gidermek için sorduğunda, leyleklere havale edilirdi çocukluğumda. ben bir yağmur damlasının nasıl birbirine değmeden yeryüzüne indiğini merak etmişimdir hep, bu yaşıma geldim (hangi yaşına?) hala merak içerisindeyim.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

kadim dostum ne güzel enseye atılan şaplaklar yahu :) harikasın ya seni ve kelimelerini seviyorum allah rızası için. merak hakkında tüm düşünülenlere tercüman olmuşsun eyvallah. yüreğine sağlık.

ömer yusuf dedi ki...

teşekkür ederim kadim dostum. birlikte daha çok yazıya imza atacağız inşaallah yorumun için teşekkür ediyorum...