3 Aralık 2008 Çarşamba

MFA/ELİF'E



Elif ‘e,

Gözyaşları ile karşıladım seni kız kulesinde;bekledim hiç bıkmadan,usanmadan…
Bekledim seni,ay ışığı resmini denize vurduğu ana kadar…
Elifimdin sen,biliyordum;her şeyin içinde olan ve benim özlediğim.
Seninle mutlu olamayacağımı söylediler!Yalan,hem de büsbütün yalan…
Bilmiyorlar ki seni,tanımıyorlar ki,hissedemiyorlar ki seni ve görmüyorlar ki.
Bir bilseler seni,nasıl sevdiğimi bir bilseler,sana nasıl tutulduğumu bir görseler;demezlerdi öyle şeyler…
Her şeyin içinde olan ve anlamı olan her şeyin; elifim…
Bilmiyorlar seni ve hiçbir zaman da bilmeyecekler.

Sen benim ilkim;sona erdiremeyeceğim.
Sen benim anlamım;hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim.
Sen benim ahirim;hayatımı kuşatan.
Sen benim elifim;sevincim,göz yaşlarım, hüznüm ve huzurum.

22 şubat 2008
MFA

8 yorum:

Adsız dedi ki...

sonunu güzel bağlamıssın mfa,bizim gibiler sadece dıştan bakarlar,senin anlatmak istediğini tam anlayamayız(en azından ben)ama şunu söyliyeyim benim açımdan güzel bi çalışma hele son kısım cok hosuma gitti.selam ve dua ile

Adsız dedi ki...

yukardaki yorumun sahibi benim:))

Adsız dedi ki...

sevgili dostum aytekin, senin de dediğin gibi sonu yeni başlangıçlara gebe bi şiir ve özellikle devamında gelecek olan yağmur için..eyvallah iyi ki varsın..mfa

Adsız dedi ki...

hee üçleme demiştinn şimdi düştü jetonn:)

Adsız dedi ki...

ya siz buralardan mı yorum yapıp görüş bildiriyorsunuz..biz yazarın şahsen bizzat kendisine yapıyoruz.. nası ama çok havalı oldu dimi..:) şaka bi yana gerçekten çok hoş bi şiir gerçekten..özellikle son dörtlük.. yorum bile yapamıoruz..mükemmel.. abimize saygılar.. takibe devam inş. :)

Adsız dedi ki...

dostum ya ben ne zman senin şiirini yada yazını okusam hep hüzünleniyorum.hep böyle mi olcak..?baştan sona süpper herşey çok güzel.sanki yazdıkalrının benim içimde düğümlenen ve söylemeye cesaret edemediğim şeyler gibi......yüreğine sağlık.zeko........

Adsız dedi ki...

kız kulesinde beklemeyi en iyi ben bilirim meleğim..gelmeyeceğini bile bile gözyaşlarıyla beklemeyi..bilirim sonu yok..acıyla dolunca insan gözyaşlarıda kalmıyomuş acıttığında anladım.. elif'in herkeste farklı bir anlamı vardır mfa şiirinde herkes kendinden birşeyler buluyo..başarılarının devamını dilerim

Adsız dedi ki...

kardeşim yazar dı olmaz mı dostlar...gercekten cok hoş ve fevkalade duygusal bir yogunluk helal sana kardeşim...muzdarip7...