20 Aralık 2008 Cumartesi

MFA/ YAĞMURA İTHAFEN



Her şeyi bilen SEN
Sen’in ALİM isminle başlarken…

Yağmur… Rahmet damlacıkları…
Diz çöksem insanlardan uzak huzuruna
Günahlarımdan arınmak için ağlasam
Rahmet damlacıklarına ek huzurunda
Haykırsam Ya Rabbi! Diye şimşeklerin sesinin rahatlığında
Açsam ellerimi “Affet beni” desem huzurunda
Temizlenmeye geldim desem Yağmurunun ıslaklığında
“Engelleri al” Sana geleyim desem huzurunda
Kaldırmasam secdeden başımı Sen’in billur yağmurlarında
Yağmurun şiddetlense ben hala vazgeçmesem huzurundan
Sevgi tufanından bana da bir katre vermez misin gitmemek üzere
Nasip etmez misin sevgi seline kapılmaya
Huzuruna günahlarımdan temizlenmeye gelsem
Hz. Adem gibi bir daha yapmayacağım desem…
Beni affeder misin?

İltifatlara göz kırpmak için
31 temmuz 2007
MFA

3 yorum:

Adsız dedi ki...

maşallah güzel olmuşş,durmak yok dewam daha güzellere göz kırpmak için:)

Adsız dedi ki...

kardeşim nefesine sağlık ... dua lar müşterek olsun biiznillahi....selam ve dua ile uzaklardan bir muzdarip dostun....:)

Adsız dedi ki...

dostum yazdıkların çok güzel bu yazdıkların daha çok insanlarca duyulmalı hissedilmeli başkalarınada ulaşmalı sevgiyle ev bu saatten sonra da saygıyla dicem artık sevgi ve saygıyla dostum

zekeriyya