5 Aralık 2008 Cuma

ÖMER YUSUF CAN/SEYRELTİYORUM



Susuşlarımdır ezber bozan
Bak ufku alıp gitti martılar
Hengamesinde ezildi ayaklarım
Ahhh bırakayımda nasıl bırakayım

Yaşamak eş değer/miş acılarla
Koynunda yılan besleyen bir tarihim şimdi
Gözlerinden bilmem kaç kere vuruldu turnalar
Gök neden siyah nerede o sevdiğim martılar

Siyahına aklar düşmüş saçlarımın
Yinede sabah kalkar toplarım yorganımı
Kalkar bir yumurta koyarım sahana
Yinede acı düşmüş payıma
bundan kime ne

Gayet şık taradım saçlarımı
Gayet güler yüzlü oldum bayramda
Kim demiş İstanbul uzak uzak gözlerin
Kim demiş bu acılar bir gün uçacak

Seyrelttim gülüşlerimi
Sık sık aynaya baktım
Sana baktım siyah beyaz bir fotoğrafta
Gözlerin dalmış uzaklara
Biliyorum benim için
Biliyorum dinmeyecek acılarıma düşen beyazlıklar

Sık gülüşlerimi seyreltiyorum şimdi
Bana kaldı yalnızlığın çetelesini tutmak
Kaldı bu yaşanmışlık suçu
İp atladığım halatı boynumda buldum
Bir sabah
O sabah anladım martılar dönmeyecek

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"o sabah martılar dönmeyecek" süper... kadim dostum bayram öncesi harika bi şiirle istanbula gönderiyorsun bizi sağolasın. yüreğine sağlık... sevgilerle